Posty

Skoda Fabia III FL 1.0 MPI 2019 r.

Obraz
WYPOSAŻENIE? NIE DZIĘKUJĘ... Skoda Fabia kombi to samochód, który podobał mi się od pierwszej generacji, której produkcja rozpoczęła się w 1999 roku. Auto ceniłem za jego wyjątkowo przestronne wnętrze jak na tę klasę auta. Trzecia generacja to samochód, który jeszcze bardziej uświadomił mnie w przekonaniu, jak bardzo przestronny może być tak mały samochód. Pierwszym autem w 2020 roku na Mat-Motors jest auto bardzo fajne, niestety w  mniej fajnej wersji, ale ze względu na sympatię do Fabii, postaram się wyciągnąć z tego testu jak najwięcej plusów. Zapraszam do lektury.👍 Wprowadzenie: Skoda Fabia to auto klasy miejskiej, ale jak każde inne auto tej marki, również Fabia nie ma sobie równych w klasie. Mowa oczywiście o przestrzeni we wnętrzu oraz funkcjonalności, niekoniecznie o wykonaniu czy wyposażeniu. Płytę podłogową PQ25 dzieli z koncernowym rodzeństwem, Polo i Ibizą, ale również ze Skodą Rapid, która w swojej klasie rozłoży na łopatki każdego konkurenta. Trzecia ge

Zwycięzca konkursu.

Obraz
ZWYCIĘZCA KONKURSU.  Tydzień temu jednym postem podsumowałem wszystkie zeszłoroczne samochody, które dostały się w moje ręce zarówno do testu, jak i do przeróżnych procesów Autodetailingowych. Zachęcałem do wzięcia udziału w konkursie poprzez komentowanie najlepszego auta Waszym zdaniem. Rok temu podsumowując rok 2018, zdecydowanie i bez niczyjej pomocy wybrałem Volkswagena Tiguana z 2017 roku. Auto wygrało zarówno ze względu na jego wszechstronność, ładny wygląd, dobre wyposażenie i dynamiczny, ale oszczędny silnik benzynowy. W 2019 roku ogólnie było więcej aut, kilka mnie rozczarowało, a wśród tych fajnych, bardziej niż inne, podobało mi się kilka. Oto one: VW Passat b8: Pierwszym takim autem, był Passat z 2016 roku, do którego od dłuższego czasu miałem słabość. Auto jest piękne, przestronne, dobrze wykończone i wyposażone, a 150- konny silnik TDI jest wystarczająco  dynamiczny, a zarazem w miarę oszczędny. Passata od początku trapią jednak drobne usterki, któ