Volkswagen Transporter T5FL 2.0 TDI 2015r.
(NIE)ROZSĄDNA KONFIGURACJA. Volkswagen Transporter, który moim zdaniem powinien być wzorem do naśladowania dla innych aut dostawczych, skonfigurowany do wersji, która posiada klimatyzację, elektryczne szyby, elektrycznie ustawiane lusterka wraz z podgrzewaniem, radio fabryczne 2 DIN (CD/MP3 z bluetooth do obsługi telefonu i dobrym nagłośnieniem), komputer pokładowy, poduszki powetrzne, ABS-ESP, światła do jazdy dziennej, z nadwoziem w ładnym, szarym kolorze, rozstawie osi w wersji maxi z ogromną przestrzenią ładunkowa, powinien być idealnym autem dostawczym. Niestety... Silnik w aucie, które na pusto waży 1800 kg, nie mówiąc już o załadowaniu go do 3,5t to tylko 2-litrowa jednostka TDI o mocy.... 102 KM!! Taki silnik dobrze spisywałby się w Polo, no może jeszcze w Golfie czy Octavii, a nie w tak dużym i ciężkim aucie. Opisywanym Volkswagenem sprawnie poruszać się można tylko w ruchu miejskim. 250 Nm momentu obrotowego silnik osiąga w zakresie 1500-2500 obr./min. W mieście