Zapowiedź...

ZAPOWIEDŹ NAJBLIŻSZYCH TYGODNI.

Choć za oknem pogoda raczej jesienna, w CDNie sezon lodowy w pełni. Nie wykluczyło mnie to jednak z Auto Detailingu. Nadal czyściłem, polerowałem i testowałem, ale nie miałem kiedy tego opisać i wrzucić. Ten post powstał na szybko, jako zapowiedź tego, co znajdziecie na Mat-Motors przez najbliższe pięć tygodni...
Testowałem salonowego Talismana z 2014 roku. Pod maską jednostka dCi bi-turbo, a w środku m.in. fotele z masażem.

Passat B8 miał ,,zrobiony'' przeze mnie pakiet zewnętrzny i wnętrze. Nie było źle. Był w miarę czysty. Potrzebował tylko odświeżenia...

...podobnie jak Golf VII, ale tu bez wnętrza. W obu przypadkach lakier zabezpieczyłem woskiem w spray'u. Golf wygląda dobrze, ale 2-letniego Passata czeka już korekta. Niestety, taki lakier.

Trafił się też nowiutki Volkswagen T-Cross. Najmniejszy, a zarazem najświeższy SUV z rodziny VW. Wrażenia? Do tej pory mam mieszane uczucia.

Na koniec wisienka na torcie. Ford Focus przyjechał na pełny pakiet. Było ciężko, ponieważ był bardzo zaniedbany i nie pomagał fakt, że za 2 dni właściciel tym Focusem wybierał się na wakacje. Skończyłem chwilę przed wyjazdem.

To tak w skrócie. Zapraszam do lektury Mat-Motors. Co weekend wrzucam kolejne auta testowane, lub z Detailingu.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

VW Passat B5 FL 2005r. Powrót z wakacji bez stopów.

VW Golf 7 vs VW Passat B8 Auto Detailing

VW Passat B5 FL 1.9 TDI 2005r.

Volkswagen Passat B5FL 2005r. Awaria na urlopie...

Mercedes S320 CDI W220 2001r.

Skoda Kodiaq 2.0 TDI 2020 r.

Cennik 2024.👍

Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 2016r.

Alpina B3 3.3 R6 2002 r.

Stłuczka Passata cz. II