BMW 330d F31 2013r. For Sale


SPRZEDAM TRÓJKĘ F31.



Hej,
oferuję Wam na sprzedaż BMW Serii 3 F31. Jest to samochód klasy średniej, wyprodukowany w 2013 roku. Na tą chwilę przebieg niewielki jak na taki samochód, bo zaledwie 216000 km. Serwisowany do 190000 km w niemieckich serwisach. Później przyjechał do Polski, po sprowadzeniu go przez drugiego właściciela na własny użytek ok. pół roku temu. W tym momencie niestety znów jest na sprzedaż z przyczyn osobistych. Stan samochodu nie zdradza, że na liczniku jest ponad 200tys. km. W  bardzo dobrym stanie są zarówno plastiki, tapicerka, jak i stan wyposażenia, które jest na dość wysokim poziomie. Wnętrze, podobnie jak design zewnętrzny, jest bardzo nowoczesne, nie wyglądające, jak w 8- letnim aucie, ale pomimo tego, jest intuicyjne i logiczne poukładane, jak na auto niemieckie przystało. Wszystko rozmieszczone jest w zasięgu ręki kierowcy. 

Wnętrze jest nowoczesne i wygląda bardzo ładnie, a poza tym, jest w bardzo dobrym stanie jak na swój wiek i przebieg...




W nocy, w połączeniu z charakterystycznym podświetleniem marki BMW i oświetleniem nastrojowym, wygląda niesamowicie.




Oświetlenie Ambient jest subtelne, ale cieszy oko...






Silnik pod maską, to 3-litrowy doładowany Diesel o mocy 258KM (560Nm), współpracujący w 8-biegowym automatem. Tak skonfigurowana Trójka jest w stanie rozpędzić się do 100km/h poniżej 6 sekund, a prędkość maksymalna, jaką osiągnie, to 250km/h. Powiem tak: jest czym jechać, a dzięki napędowi na tył, nawet można się pobawić. I to wszystko przy umiarkowanym apetycie na ON, nawet w trybie sport. O trybie Eco można zapomnieć... Zawieszenie jest na tyle sztywne, aby pokazać nam ducha sportu, jaki drzemie w tym aucie, ale komfortowo pokonuje nierówności na drodze, aby zadbać o nasze plomby. Układ kierowniczy również pracuje z lekkim oporem, jak na BMW z mocnym silnikiem przystało.

Silnik pod maską to turbodoładowany Diesel R6, o mocy 258KM z momentrem obrotowym 560Nm.




Automat ma 8 biegów, które przerzuca w mgnieniu oka. Każda reakcja na mocne wciśnięcie gazu jest natychmiastowa. Nie ma mowy o jakiejkolwiek zwłoce.







Wyposażenie tego auta, poza silnikiem, to coś, co bardzo mi się spodobało, ponieważ jazda to jedno, ale auto musi mieć kilka bajerów, od których "cieszy się micha", nawet, jeśli mielibyśmy używać tego sporadycznie. Zacznę jak zwykle od zewnątrz. 





18-calowe felgi aluminiowe, odrestaurowane pół roku temu, z oponami 225/45, oraz grafitowy lakier "Mineral- Grau Metallic", który na każdej Beemce wygląda obłędnie. To pierwsze, na co zwrócimy uwagę. Reflektory są ksenonowe z adaptacyjnym doświetlaniem zakrętów, asystentem świateł drogowych i światłami do jazdy dziennej. W zderzaku światła przeciwmgłowe, a z tyłu światła LEDowe. Dach panoramiczny sterowany elektronicznie to kolejna rzecz, która mi się podoba w każdym aucie. Tu fajnie rozświetla ciemne wnętrze. Wisienką na torcie są subtelne relingi dachowe, oraz listwy wokół szyb z satynowanego aluminium. 











Do auta dostaniemy się przez centralny zamek sterowanym polotem, a silnik uruchomimy przyciskiem Start- Stop. We wnętrzu pierwsze, co rzuca się w oczy, to skórzana tapicerka na przednich, elektrycznie sterowanych (kierowcy z pamięcią) i podgrzewanych fotelach, oraz na podgrzewanej kanapie. Skóra z ładnymi przeszyciami jest również na boczkach drzwi. 











Po zajęciu miejsca kierowcy widzimy skórzaną kierownicę, która jest multifunkcyjna oraz podgrzewana. Za nią czytelne i przejrzyste zegary z komputerem pokładowym (z komunikatami w języku polskim), charakterystyczne dla aut marki BMW. Ponad zegarami, na szybie kolorowy wyświetlacz Head-Up, pokazujący m.in. prędkość, znaki drogowe czytane z kamery oraz najważniejsze informacje dla kierowcy i to jest kolejna rzecz, której nie musi być w aucie- bo nie musi... Ale jak już jest, to ja osobiście cieszę się jak dzieciak klockami LEGO. 










Obok zestaw multimediów z systemem nawigacji Proffessional i pakietem Connected Drive, CD i DVD oraz zestawem Hi-Fi. Pod spodem 2- strefowa klimatyzacja automatyczna. 















W tunelu środkowym mamy zintegrowany podłokietnik ze schowkiem na fabryczny telefon i wejściami USB i AUX, oraz bardzo intuicyjne "centrum dowodzenia multimediami", jak i schowek z ukrytymi Cup Holderami i popielniczką. 










Poza tym czujniki parkowania przód i tył (PDC) z wizualizacją na ekranie, czy tempomat z funkcją hamowania oraz inne systemy bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy. Nie mogę nie wspomnieć o 4 elektrycznych szybach oraz elektrycznie sterowanych, podgrzewanych lusterkach bocznych. 



Tempomatem sterujemy z kierownicy.






Z ważniejszych opcji wyposażenia, było na tyle. Pozostając jeszcze we wnętrzu, muszę wspomnieć o tym, że jest wystarczająco przestronne, jak na gabaryty auta. Z przodu jest sporko miejsca w każdym kierunku nawet dla osób wysokich, a z tyłu zmieszczą się 2 osoby średniego wzrostu, lub troje dzieci i będą tam podróżować w całkiem komfortowych warunkach. Pomimo panoramicznego dachu, nad głowami nie brakuje miejsca ani z przodu, ani z tyłu.




Główni konkurenci Serii 3, czyli A4 i C-Klasa, mają zbliżone wymiary na szerokość i rozstaw osi (mówię o generacjach w okolicy 2013-14 roku). BMW jest jednak zdecydowanie krótsza, ale nie przekłada się to wcale na mniej przestrzeni we wnętrzu. 

Długość BMW F31 Touring to 4634mm, szerokość 1811mm, wysokość 1429mm, a rozstaw osi ma 2810mm.




Konkurencja wspomniana wyżej ma zbliżone wymiary do BMW, oprócz długości. Ta jest krótsza, ale nieznacznie. Audi jest dłuższe o 65mm, Mercedes o 68mm.









Bagażnik z elektrycznie sterowaną pokrywą również nie jest mały. 495 litrów do linii okien to wynik zadowalający. Do załadowania bagażnika "po brzegi" pomoże nam otwierana tylna szyba. Po złożeniu kanapy zmieścimy do auta 1500 litrów. Pod podłogą kilka bardzo pojemnych schowków na całkiem spore "drobiazgi". Konkurencja, pomimo większych gabarytów, oferuje mniejsze bagażniki niż opisywany dziś egzemplarz. Zarówno Audi, jak Mercedes mają pojemność bagażnika na poziomie 490 litrów. To tylko 5 litrów różnicy, ale jednak na korzyść BWM.




W bagażniku znajdziemy również zestaw siatek, pasków oraz haczyków do bezpiecznego przewożenia bagaży, drobiazgów, czy zakupów.





Samochód, jakim jest BMW Serii 3 f31, to piękne i jednocześnie eleganckie kombi, które potrafi być również wystarczająco przestronne oraz niesamowicie wygodne. Jak limuzyna i auto rodzinne w jednym. Z mocnym silnikiem Diesla, jak dzisiejszy egzemplarz, możemy cieszyć się sportową jazdą, ale jednocześnie z umiarkowanym apetytem na paliwo. Dodajmy jeszcze dość bogate wyposażenie, z "bajerami", którymi nie wszystkie auta (nawet te droższe) mogą się pochwalić i jak dla mnie, mamy samochód idealny. Biorąc pod uwagę ceny w salonach sprzed 8 lat, mamy świetne auto za ułamek kwoty. W 2013 roku, podstawa f31  z tym silnikiem kosztowała 221300 złotych. Nie było jednak problemem skonfigurowanie auta o 100000 złotych droższego, dodając tylko niektóre opcje z cennika. Na dzień dzisiejszy, z przebiegiem niewiele ponad 200000km, właściciel chce za swoje BMW zaledwie 1/4 tej kwoty. 




BMW 3 F31
Rok produkcji: 2013
Przebieg: 216000km
Silnik: 3.0d 258KM
Skrzynia: automatyczna 8- biegowa
Cena: 68000PLN
Miejscowość: Mokronos Dolny / Wrocław
Telefon: 606157133





















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

VW Passat B5 FL 2005r. Powrót z wakacji bez stopów.

VW Golf 7 vs VW Passat B8 Auto Detailing

VW Passat B5 FL 1.9 TDI 2005r.

Volkswagen Passat B5FL 2005r. Awaria na urlopie...

Mercedes S320 CDI W220 2001r.

Skoda Kodiaq 2.0 TDI 2020 r.

Cennik 2024.👍

Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 2016r.

Alpina B3 3.3 R6 2002 r.

Stłuczka Passata cz. II