Ford Mondeo MKIII Auto Detailing

PRZYGOTOWANIE AUTA DO SPRZEDAŻY...
...skończyło się pełną korektą lakieru.

W moje ręce wpadł ostatnio Ford, który na pierwszy rzut oka wyglądał nieźle (z daleka), ale drugi rzut oka zdradził lata zaniedbań ze strony poprzednich właścicieli.
Tak kończy się mycie auta na myjniach automatycznych i użytkowanie go w dużym mieście. Lakier był w opłakanym stanie: porysowany, matowy, bez głębi i połysku. We wnękach zaś zaschnięte ślady po twardej wodzie wymieszane ze świeżym i starym brudem, nigdy nie wytarte zarówno podczas, jak i po myciu.  Przede mną było sporo pracy, ale się podjąłem. Rezultat zwala z nóg.
Najpierw dokładne mycie i dekontaminacja lakieru, które odsłoniło miliony rys na lakierze.
Widoczne były uszkodzenia od myjni automatycznych, otarcia parkingowe, rysy od paznokci pod klamkami oraz uderzenia drzwiami innych samochodów. Nie dało się tego zatuszować woskiem. Była potrzebna pełna, trzyetapowa korekta lakieru.
Efekt zabezpieczyłem naturalnym woskiem na bazie Carnauby, uzyskiwanej z palmy brazylijskiej- najtwardszym znanym do tej pory woskiem. Powinien utrzymać się na lakierze do kilku miesięcy.
Nie mam pojęcia skąd to się tu wzięło...
...ale to bez znaczenia, bo już tego nie ma.😁
Tego również....
...w większości.
Efekty mojej pracy są bardziej niż zadowalające. Tak powinny wyglądać wszystkie auta, niezależnie od wieku.
Ktoś zapyta ile to kosztowało i dlaczego tak drogo? W tym fachu cena zawsze jest adekwatna do wykonanej pracy. Auto może nie wygląda jak nowe, ale na pewno ,,ubyło'' mu 5-7 lat. Żeby tego osiągnąć potrzebowałem 8 godzin pracy, wiedzy zdobytej przez 7 lat zamiłowania do Auto Detailingu oraz sporo odpowiedniej chemi.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

VW Passat B5 FL 2005r. Powrót z wakacji bez stopów.

VW Golf 7 vs VW Passat B8 Auto Detailing

VW Passat B5 FL 1.9 TDI 2005r.

Volkswagen Passat B5FL 2005r. Awaria na urlopie...

Mercedes S320 CDI W220 2001r.

Skoda Kodiaq 2.0 TDI 2020 r.

Cennik 2024.👍

Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 2016r.

Alpina B3 3.3 R6 2002 r.

Stłuczka Passata cz. II